ŠTANDARDNÝ REŽIM - Vážení zákazníci, Eshop funguje v štandardnom režime.

V mene kuriérov prosíme o úhradu objednávky dopredu kartou, alebo dobierku zaplatiť kuriérovi bezhotovostne kartou.

Doprava

!! POZOR - pravidlá preberania zásielky od kuriéra !!

- v prípade dobierky využite prosím platbu kartou. Eliminovaním nevyhnutného osobného kontaktu
kuriéra s príjemcom výrazne znižujeme možnosť prenosu nákazy a tiež zrýchľujeme proces doručovania balíkov!

- zásielku si prosím príďte prebrať ku vozidlu kuriéra a nevyžadujte od neho doručenie priamo pred bytové dvere, do
kancelárie ...

- pri preberaní prosím používajte ochranné pomôcky (rúško, rukavice...) a dodržujte
bezpečný odstup od kuriéra.

V prípade ak ste v karanténe, informujte o tejto skutočnosti kuriéra dopredu ešte pred samotným doručením balíka!

Cena dopravy kuriér gls

Platba dopredu službou GoPay = 3€ (možnosť len pri objednávke cez eshop)
Platba dobierkou pri prevzatí. DOPRAVA= 4€ (možnosť pri objednávke cez eshop aj pri telefonickej objednávke)

Pri nákupe nad 99,-€ je doprava ZDARMA

a) Dodanie objednaného tovaru bude realizované v čo najkratšom termíne, podľa dostupnosti tovaru na sklade a prevádzkových možností predávajúceho.

Orientačné termíny dodania tovaru:


Tovar na sklade odosielame do 1-2 pracovných dní.

Do 2-5 pracovných dní odosielame:
Tovar z kategorie: deflektory, spojlery, vaničky do kufra, gumové autorohože, kryty kapoty, lišty dverí

Do 5-10 pracovných dní odosielame:
Tovar z kategorie: nerezové autodoplnky, textílne autokoberce, lemy blatnikov

Tovar odosielame bezpečne zabalený. Každá zásielka je poistená.


b) Miesto odberu, resp. zaslania tovaru je stanovené kupujúcim pri objednávaní tovaru. Za vybavenie objednávky sa považuje prevzatie tovaru kupujúcim. Dopravu na adresu doručenia zabezpečuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad (doklad o kúpe tovaru) a návod na používanie, prípadne záručný list.

c) Tovar je odosielaný prostredníctvom kuriéra spoločnosti GLS.

Pohodlné doručenie kuriérskou spoločnosťou GLS.  gls

Tovar je v plnej výške poistený, je však nutné ho skontrolovať pri prevzatí od prepravcu. Neskoršie reklamácie prepravca GLS neuznáva. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený tovar od prepravcu neprevezmite a informujte nás (telefonicky, mailom). Prepravcovia sú však veľmi spoľahliví, ide o mizivé percento reklamácií.


Ráno v deň doručenia vám GLS SMS správou oznámi doručovanie vašej zásielky s telefonickým kontaktom na kuriéra.

Sledovanie pohyby balika: Sledovanie pohybu zasielky 

Vyhladanie najbližšieho Depa: Hladanie DEPA

Zákanícky servis GLS : 18585 PO-PIA

2. Postup pri preberaní zásielky


Skontrolujte, či nie je obal výrobku poškodený. Pokiaľ obal bude javiť známky poškodenia (napr. bude roztrhnutý, rozlepený a pod.),vtovar nepreberajte alebo prevezmite s výhradou. V prípade, že obal bude v poriadku, tovar zaplaťte a prevezmite. Upozorňujeme, že podľa podmienok dopravcu nemôžete tovar pred zaplatením a prevzatím rozbaliť a prekontrolovať.
Pokiaľ po rozbalení zistíte poškodenie výrobku, bezodkladne nás kontaktujte na tel. 0949205536. Emailom na shop@autovybava.sk nám pošlite fotografie poškodenej zásielky a tovaru. Pri neskoršom oznámení nemusí byť Vaša reklamácia kladne vybavená. Pri rozbalení dbajte na to, aby ste obal a vnútorné výplne rozbaľovaním nepoškodili, obal vo vlastnom záujme nevyhadzujte a nejakú dobu uschovajte.
Spoločnosť GLS odovzdá príjemcovi zásielku, ktorej obal nejaví známky poškodenia, až po podpísaní doručovacieho hárku, v prípade dobierky po podpísaní doručovacieho hárku a zaplatení dobierkovej sumy. Až potom si môže príjemca zásielku otvoriť a skontrolovať (pričom nie je oprávnený vyžadovať prítomnosť a asistenciu spolupracovníka spoločnosti GLS ).

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.